1.
Основні елементи
2.
Завдання
3.
Ролі
3.1. Програміст
3.2. Редактор
3.3. Група журналістів
3.4. Фоторепортер
3.5. Дизайнер
3.6. Лікар
3.7. (та інші)
4.
Етапи роботи
4.1. Підготовча робота
4.2. Завдання
4.3. Оформлення
результатів
4.4. Оцінювання
5.
Критерії оцінювання
Якою ж є структура уроку веб-квесту?
Початок уроку
має основні, характерні для інших уроків, елементи: організаційна частина,
мотивація навчальної діяльності, актуалізація опорних знань.
Викладення нового
матеріалу відбувається за схемою: завдання - питання - робота з
Інтернет-ресурсами - повернення до питання, аналіз отриманої інформації -
перехід до наступного питання. Давши відповіді на кожне з питань, отримуємо
результат, тобто вирішене завдання, яке ставилось на початку.
При підготовці
та проведенні такого уроку важливо чітко усвідомити роль кожного учасника
навчально-виховного процесу та розподілити їх обов’язки для досягнення
максимальної ефективності.
Рекомендації до
проведення веб-квесту:
- визначте ключові слова для пошуку (чи слід їх змінювати на різних етапах розв’язання);
- знайдіть необхідну інформацію в мережі Інтернет проаналізуйте й обговоріть знайдену інформацію;
- при необхідності – відкоригуйте ключові слова та повторіть пошук;
- сформулюйте висновок і обговоріть його (чи відповіли Ви на всі підпитання? Якщо ні – повторіть ще один цикл пошуку й обробки інформації).
Комментариев нет:
Отправить комментарий