Веб-квест

         
          Перед сучасною освітою стоїть завдання  пошуку  нових  видів і форм організації навчальної діяльності. Навчання повинно розвивати в плані  розвитку  самостійного критичного і творчого мислення. З цією метою багато вчителів вже давно використовують  проектну технологію,  залучаючи  ресурси  мережі Інтернет. Але велика кількість інформації в мережі та її якість не тільки не спрощують  процес роботи  надпроектом,  а й ускладнюють його. Одне з можливих рішень даної  проблеми  це технологія веб-квест. 

Що дає використання цієї технології?
 Веб-квест сприяє:
 пошуку Інтернет інформації, яку доручає учням учитель,

 розвитку мислення учнів на стадії аналізу, узагальнення та оцінки інформації,

 розвитку комп'ютерних навичок учнів і підвищенню їх словникового запасу,

 заохоченню учнів навчатися незалежно від учителя,

 розвитку дослідницьких та творчих здібностей учнів,

підвищення особистісної самооцінки. 

       У даний час в різних сферах діяльності відчувається нестача  фахівців,  здатних самостійно і в  команд  вирішувати  виникаючи  проблеми, робити це за допомогою Інтернету. Тому робота учнів в  такому  варіанті  проектної  діяльності, як веб-квест, урізноманітнює  навчальний  процес, робить його живим і цікавим. А отриманий досвід принесе  свої  плоди  в майбутньому, тому що  при  роботі  над цим проектом розвивається  ряд  компетенцій:

ü використання ІТ для вирішення професійних  завдань  (в т.ч.  для  пошуку необхідної  інформації,  оформлення  результатів роботи у вигляді комп'ютернихпрезентацій, веб-сайтів, флеш-роликів,  баз  даних тощо);

ü самонавчання і самоорганізація;

üробота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль);

üуміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначатинайбільш раціональний варіант, обгрунтовувати свій вибір;

ü навик публічних виступів (обов'язково проведення  перед захистів  і  захистів проектів  з  виступами  авторів,  з  питаннями,  дискусіями). 

         Переваги даної технології в тому, що її можна застосувати для будь-якого шкільного предмету, для організації як урочної індивідуальної або групової роботи, так і позакласної.
Quest — це цілеспрямований пошук.
        Цим словом позначається один з різновидів комп’ютерних ігор, пов’язаних з пригодами.         Це детектив, в ході якого розгадується таємнича загадка.         Вперше модель web-квесту була представлена викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем у 1995 р.Сьогодні ця технологія використовується як найбільш вдалий спосіб використання Інтернету на уроках. Веб-квест — це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, ведуча до певних цілей. Шлях до мети повинен бути розбитий на кілька етапів, переходи по яких ґрунтуються на сукупності зібраної інформації.         

Веб-квест  проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.Веб-квест це ситуація з чіткими ролями всіх учасників.
Веб-квест в освіті:
  • Веб-квест - це приклад організації інтерактивного освітнього середовища.
  • Освітній веб-квест - це сайт в Інтернеті, з яким працюють і навчаються, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу.
  • Веб-квест - одна із найбільш ефективних моделей використання Інтернету в навчальному процесі.

Веб-квест у навчанні:

  • Веб-квест (webquest) - це проблемне завдання з елементами рольової гри.
  • Веб-квест - це формат уроку орієнтований на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності учнів, на якому значна частина інформації здобувається через ресурси Інтернету.
  • Веб-квест – це дидактична структура, в рамках якої викладач удосконалює пошукову діяльність учнів, задає їм параметри цієї діяльності і визначає її час. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий