Що дає
використання цієї технології?
Веб-квест сприяє:
• пошуку Інтернет інформації, яку доручає учням учитель,
• розвитку мислення учнів на стадії аналізу, узагальнення та оцінки
інформації,
• розвитку комп'ютерних навичок учнів і підвищенню їх словникового запасу,
• заохоченню учнів навчатися незалежно від учителя,
• розвитку дослідницьких та творчих здібностей учнів,
• підвищення особистісної самооцінки.
У даний
час в різних сферах діяльності відчувається нестача фахівців,
здатних самостійно і в команд вирішувати виникаючи
проблеми, робити це за допомогою Інтернету. Тому робота
учнів в такому варіанті проектної діяльності, як веб-квест, урізноманітнює
навчальний процес, робить його живим
і цікавим. А отриманий досвід принесе свої плоди
в майбутньому, тому що при роботі над цим проектом
розвивається ряд компетенцій:
ü використання ІТ для вирішення
професійних завдань (в т.ч. для пошуку
необхідної інформації, оформлення результатів роботи у
вигляді комп'ютернихпрезентацій, веб-сайтів, флеш-роликів,
баз даних тощо);
ü самонавчання і самоорганізація;
üробота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль);
üуміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначатинайбільш раціональний варіант, обгрунтовувати свій вибір;
ü навик публічних виступів (обов'язково
проведення перед захистів і захистів проектів з виступами
авторів, з питаннями, дискусіями).
Переваги даної
технології в тому, що її можна застосувати для будь-якого шкільного предмету,
для організації як урочної індивідуальної або групової роботи, так і
позакласної.
Quest — це
цілеспрямований пошук.
Цим словом
позначається один з різновидів комп’ютерних ігор, пов’язаних з пригодами. Це детектив, в ході
якого розгадується таємнича загадка. Вперше
модель web-квесту була представлена викладачем університету
Сан-Дієго Берні Доджем у 1995 р.Сьогодні ця технологія
використовується як найбільш вдалий спосіб використання Інтернету на уроках. Веб-квест — це
пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, ведуча до
певних цілей. Шлях до мети повинен бути розбитий на кілька етапів, переходи по
яких ґрунтуються на сукупності зібраної інформації.
Веб-квест – проблемне завдання,
для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.Веб-квест – це ситуація з чіткими ролями всіх
учасників.
Веб-квест в освіті:
- Веб-квест - це приклад організації інтерактивного освітнього середовища.
- Освітній веб-квест - це сайт в Інтернеті, з яким працюють і навчаються,
виконуючи ту чи іншу навчальну задачу.
- Веб-квест - одна із найбільш ефективних моделей використання Інтернету
в навчальному процесі.
Веб-квест у навчанні:
- Веб-квест (webquest) - це проблемне завдання з елементами рольової гри.
- Веб-квест - це формат уроку орієнтований на розвиток пізнавальної,
пошукової діяльності учнів, на якому значна частина інформації здобувається
через ресурси Інтернету.
- Веб-квест – це дидактична структура, в рамках якої викладач
удосконалює пошукову діяльність учнів, задає їм параметри цієї діяльності і
визначає її час.

Комментариев нет:
Отправить комментарий